06.30-21.30.

det är en lagom tid med ont i halsen, känner mig som ett spöke med många finnar i huvudet, TACK !


fredagen den 13;de idag känner väl inte riktigt av de måste jag säga. förutom att ett barn på jobb gjorde mig riktigt svettig i morse, ajajaj. de kunde slutat illa, tur gjorde de inte det. sen åkte jag till vätten, jobbade lite & ÅT! äter alltid där hela tiden, skadat. fattar inte varför man alltid äter så mycket ;P haha.

imorgon är de alla ♥;ns dag, vilken mysig dag ;) jag vill ha massa paketer, moha! äch, nädå. jag klarar mig med bara lite mys : ) rätt lugnt. Hih.
någon som vill göra mig till miljonär, så träd fram nu är ni snälla ;D hade behövt ngra miljoner på kontot nu mina vänner. så har ni lite över så vet ni .. ;)


Nä. nu ska jag slänga mig RAKLÅNG på soffan & bara njuta av att vara ledig imorgon :D såå skönt. sova sova sova sova, phu skönt!         sov gott, alla!



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

skönt med ledighet en helg..man kan inte vara arb-myra hela tiden..



kramar

2009-02-14 @ 12:08:20
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0