va längesedan, igen.



nu är de sådär dåligt med bloggandet igen, men jag kan inte hjälpa det :)




fullgång med skolan, full med förkylning. Myms. Insparken i fre blev lite vild ;P fick smeknamn & de bådar inte gott. The killer, Oh. "råkade" sparka på en pojke (19år ;P) mitt i hans öga, & kan ju säga att de slutade inte bra. Hans öga svullnade & blev blått ;/ men de var inte med meningen. Plus jag skadade mig armbåge, men va gör man inte för laget ;) ? GUUULA. men nu är jag dunder förkyld, alla nya basiler ska bli kompisar med varandra. Kan ju vara trevligt.

lördes va de kräftskiva hemma hos lego. super mys, :) va inte alls på G så mycket. men de blev bättre =) åkte hem med halv två bussen & vaknar av panik på knutpunkten :P hahah. min fot sov, så fick släpa av den från bussen. hahaha. va rätt kul ;D somnade jäkligt fort när vi kom hem, zzZZz.

& igår köpte vi färg, & klocka. nu är de renovering på G. om målning & lite så. KUL. nu ska vi bara få sålt vår gamla tv + tvbänk. & våra garderober vi har i extra rummet. någon som är intresseradhör av er :)
men de känns skönt, vi trivs så bra i denna lägenheten & då ska vi trivas lite extra med att måla om lite & så.
+ att vi ska få nytt golv i köket. vårt andra har lyft ;S ! FUKT ?? hoppas inte.

Här kommer lite bilder från insparken iaf :) dock inga från kräftskivan ;(

Jag skojade bara, BLOGG är inte alls sugen på de ;( kommer senare då. Puss.

 

-/ Diva


Kommentarer
Postat av: kooa

Om ni ska ha sålt er gamla tv och tvbänk så får du ju lägga ut någon bild :P



// Elisabeth

2009-09-04 @ 01:36:58
URL: http://kooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0