sorg & glädje.

♥ ♥ ♥


igår va det 10 års saknad av mormor. Tio år, förstår inte vart tiden tar vägen. Jag kommer ihåg de som om de vore igår.
fönstret syrran pekade på & sa att du låg där- jag trodde inte.
men du låg där, & jag trodde världen skulle rasa på mina små axlar. . vilket de gjorde också.
mormor, du anar inte hur saknad du är, varje dag tänker jag på dig. "nu fick mormor inte uppleva detta med mig"


du är så saknad, aldrig kommer hålet i mitt hjärta sluta göra ont.
jag älskar dig min ängel, din ögonsten.












igår fyllde även världensbästa morfar år :) så vi firade honom på fredriksdal, dock utan mamma som va hos doktorn ;/ de va mys på fredriksdal & vi fikade & hade oss. sedan åkte vi hem till morfar & fikade med mamma också. Morfar öppnade pakter & så. Hihi.

en dag med massa sorg men ändå med glädje ♥ !

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja en dag med mkt känslor.

2009-08-01 @ 21:39:31
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0