mardröm.



hur kunde detta hända. .



igår började skolan. jippy :) super taggad, verkligen. lite inspark på kvällen, lugnt men ändå kul. träffa nya människor & så. Fixade nästan allt inför skolan nu, & det känns skönt.
FRAM till imorse kl 09.00. då ringer min telefon men jag svarar inte för jag sover. . utan tar telefonen vid kvart över nio & ser att ett malmö nummer ringt mig. + att jag hade fått ett röstmeddelande. mysigt tänkte jag.
men nä.
de visar sig att dom fått in att jag ska läsa till gymnasielärare, ÖHVA? det ska jag ju verkligen inte.
så nu vet jag inte hur de kommer bli, för jag kommer sättas som reserv inför någon grupp då. så ska prata med skolan imorgon igen kl 11. har bölat hela morgonen. . tyckt de va pest. jag är verkligen sjukt ledsen. . :,( !

jag fattar inte hur de kunde bli såhär. HUR ? jag & calle satt & kollade igenom så de skulle bli rätt när jag skickade in.. & ändå så blev de fel. Jag fattar inget, verkligen inget.
jag vill bara gråta ännu mer.

men, ödet har väl något med detta att göra ? ! jag hoppas de, & jag hoppas de är bra, förbannat bra. SNÄLLA!

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

trist verkligen..annars får du skola om dej :) läraren MADDE ...tjänar desto mer cash än en fsklärare

2009-08-26 @ 21:27:33
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA IDIOT! KANSKE VORE SMART O DU KOLLAT VAD DU SÖKT IN OCH BLIVIT ANTAGEN TILL!!!! ELLER KAN DU INTE LÄSA? undrar bara

2009-08-26 @ 21:32:33
Postat av: emelie

Hej gumman!!!

Usch vad tråkigt. Hoppas mötet går bra! Ska tänka på dig. Förstår att du är ledsen, men jag håller tummarna för att det går att fixa.!

Puss sötnos

2009-08-26 @ 22:19:56
URL: http://donnaemme.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hallå tjejen! Vi får ju aldrig kontakt med varandra. Mitt nummer är iaf 0707880929 om du vill höra av dig nångång så vi kan ta den där jävla fikan :)

2009-08-27 @ 20:37:55
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0