måns måns ;D



Ja, igår va Lina över hit. Drack rosé (fyfan va gott de är då) & bara snackade en massa skit, hihi. Carolin kom över sedan också & vi hade en redig tjejkväll- halv ett gick vi ner istan, med för höga skor. Ajaj. . fast de gjorde inte ont försen hemgång.
Tempel stod på schemat, så tråk, Babe övertalade oss till Harrys. & på vägen dit blev lina & carolin som ett par fjortisar ;) hahah & vet ni varför, FÅR MÅNS VA DÄR SÅ KLART! & de ända jag tänkte på va att Cornelia va tvungen att få en bild.
& ja, jag fick - TRE :) ! Lina & Carolin blev så klart lite avundsjuka ;) hihi.

vi hamnade på Harrys, Måns skulle parta på cardan & kön växta på 2 sekunder då alla såg han va på väg dit, jag ville så klart dit :P ! men de blev harrys, & de va faktikst okej =) !
Idag har jag inte mått så bra, sovit bort dagen, & mår fort inte ok. men imorgon mår jag nog bättre =)












så tjejer, han är redan bortgift om 14 år, min systerdotter är gift med denna hunken då ;) hahaah.
super trevlig, verkligen. han får 5 ♥;an av fem möjliga, guldstjärna till honom =)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Japp och jag ska få honom som svärson :) fyy attans vilken snygg sådan jag kan skryta om s

2009-08-01 @ 22:19:58
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej snygging..!!! Fan jag skulle också varit med ju;) haha... Vad Måns trevlig?

Lät som ni hade en roligt kväll... Jag är seg idag:)

Pusssssss

2009-08-02 @ 19:58:12
URL: http://donnaemme.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Snart är din ledighet sluuuut ;D haha

2009-08-03 @ 10:02:56
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Vilken paparazzi du är :D

2009-08-03 @ 16:51:32
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0