jag som har semester.




borde väl ha bloggat varjedag ? Oh va dåligt av mig, men nu kommer ett litet inlägg. :)

syrran & fisarna va ju här tis till ons, & de va mys. blev så tyst när dom åkte hem, haha :) ! så ons spenderade vi på viskängen med Susan & maria + deras barn :) ! mys, sen stack jag & spann. Har äntligen börjar igen, efter 3,6 kg så finns de inget annat att göra ;P dock tycker jag de är kul, så =)!
men idag blir de lugnt, känner kroppen är lite slö idag, efter 3 pass så kan de behövas en paus. men imorgon är de träning igen : ) ! sen jobb, kanske hinner inom busfarbriken & säga grattis till ett av mina förskolebarn. De hade varit toppen :) ! Hoppas tiden räcker till.
Igår fikade jag äntligen med Becca, vi åt på haket & sedan intog vi Hampan. vårt ställe :P drack lite öl & så. sedan rätt hem.Fattar inte vad de är med mig, så jävla slö & trött & jag HAR SEMESTER. sov till 11.20 idag. hallå ?
Får nog bli en runda ut sen, promenera lite & så.
Solade lite igår också, men de va för kallt så vi åkte till sofiero & käkade glass :) mys!

idag är de städning & tvättning. kuuuul. men måste. Duschade katten också, haha. Hon hatar mig nog nu, dock gillade hon när jag torkade henne, ;D ! haha.
nä, får ta tag i mitt liv nu känner jag, upp & hoppa.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0