Huliganer- är de coolt ?




diskutera de, gör va ni vill. men jag är grym irriterad !


dessa jävla små "huliganer" som tror dom är så jävla coola, jag blir så arg. Verkligen. Är de det som mina skattepengar går till ? Va fan är deras föräldrar?

Va ute & gick nu en runda. . (träningen som ni vet) & jag viste HIF hade spelat & alla ni som känner mig vet jag ä l s k a r poliser. . så tänkte att jag skulle ut & ta en titt med tanke på att stan är full med dom ju. & va är stan mer full av, JO MASSA 15 åringar som man måste ta i örat. Ett helt gäng samlades i stadparken & sköt i väg något skit & tyckte dom va skit coola. folk mellan 15-25 år. SKOJAR ni med mig ? Har inte folk i den åldern mer vett i huvudet? seriöst, va tappade dom på vägen ? & för det första, va fick dom för uppfostran. . jag är mörkrädd.

När jag gick där igenom va jag så arg att jag skulle kunna gå fram & sparka någon av dessa huliganer på benet & sedan ta mitt "staff" från dom, dom gör mig knäpp ihuvudet. Varför får inte polisen göra mer, & när polisen väl gör något är de jävla skriverier om det, varför ? Polisen gör sitt jobb, & dom som blir straffade av dom förtjänar de, (ja, jag är så förbannad) jag tycker verkligen polisen skulle få ha MER makt, är de konstigt sverige är så mesigt land, tyvärr. En privatperson har ju mer makt än en polis. De är ju skrämmade.

& var är "huliganerna´s"  föräldrar, tycker dom de är OK att deras 15 lilla pojke springer runt & bli jagade av poliser ? Va säger dom om dom kommer hem med en polis under armen. Hade de vatt mitt barn så hade han/hon fått utegångsförbud i 15 år, komma hem direkt från skolan & sitta på rummet med enbart en säng. & där med basta!!
dom borde väl förfan lära sig, & snälla. Om de är en huligan som läser detta, snälla VARFÖR TYCKER NI DE ÄR SÅ KUL ATT FÖRSTÖRA? för de är ju de ända ni gör, ni gör ingen nytta för fem öre. .
& ni som är över 20 år, komigen. . va är ni för några män. det är ju så pinsamt, va fattas ni? Har ni verkligen inte något annat för er ? Börja tänk på framtiden för helvete, & sluta leka manlig genom att slåss & förstöra. Snacka om låg självkänsla. Veklingar är ni allihopa.

   

lånade bilder av HD.se





är de meningen man ska stänga av en hel stad bara för att de är fotboll, nä någon jävla ordning får de vara.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med.. det är inte fotboll dem sk fotbullshuliganerna e ute efter.det e bara att bråka. verkligen ett omoget perspektiv att klanka ner en fotbolls verksamhet för-för att man ev håller på olika lag.

VÄX UPP! jag instämmer fullt ut med dej. skulle ngn av mina barn bli lika patetiska ngn gr(vilket dem ALDRIG lär bli) skulle straffet bli grymt hårt mot dem om jag skulle få veta att dem gjort ngt dem sent skulle drömma om!!!



2009-08-24 @ 12:30:04
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: .....

Stod oberörda mitt oroshärden och kände grundvalarna själva, peka finger åt dom andra och skratta våra känslor kan ni aldrig fatta. Dom är alldeles för starka, sånt högmod måste gudarna straffa.

2009-09-14 @ 10:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0