hemma hela dagen.



... har inte gjort mycket idag, stor städat dock. så nu är lägenheten mycket fräsch :D de gillar vi. kommer inte ihåg när lägenheten va så här ren. :) hih. men de är så mycket mysigare att vara hemma när de är fräscht. dock måste jag köpa ny kattsand, de luktar lite om lådan fast jag rensade den. (bra info va?)
men mitt huvud är inte som de ska vara. .

jag fick ju värsta migränanfallet i söndes, helt galet. tabletterna jag fick från mitt apotek ;) tog de inte. & jag sov ända till jag hoppade in & jobba halv dag, 16.30-21.30. galet värre. & idag kom den tillbaka. sov från 13-15, trodde den skulle släppa så jag kunde gå & spinna, men nopp. Fattar inget. . men nu känns de stabilt iallafall, & det är skönt.
så imorgon ska jag spinna kl 12, & sedan kommer syrran & fisarna. dom ska sova här till ons :) ! ska bli mys, hih.

nu ska jag fortsätta glo på tv som jag gjort idag, har inte varit utanför dörren bara idag. men de gör inget. . jag klarar mig. imorgon så kommer jag ju ut, & de räcker väl ;D ?

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

då luktar d inte kattkiss idag då :) när vi kommer..fniss

2009-08-18 @ 09:41:19
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0