dåligt bloggande.



så då skriver jag igen efter att fått en order av Niklas. Han tyckte jag var slö & tråkig som inte skrev, håller med :P!

Jag jobbar fortfarande som en tok, men snart är det slut på det. Jobbar nästa vecka på förskolan, sen semester. jobbar 2 helger till sen börjar skolan. : )
I helgen jobbar jag. så nu sitter jag på jobb, & alla barnen sover. :) väntar in nästa morgon som kommer 8 :)! jag började sju. Kan säga det var segt att komma upp, fyfarao. Tobbe hade 25 års fest igår, Grattis i efterskott. & det va livat, :) & sugen på utgång blev man. & ner mot stan va vi. sen fick jag panik & ville hem & sova :P haha. Så 4 härliga timmar i natt efter ngra glas rosé . aldrig fel ;D ! Nu sitter jag här iaf. . 2 koppen kaffe, FÖR ATT VAKNA ;) !
men snart är jag på väg.
solen skiner idag också, kan den göra de på min semester också, cooome on!
i veckan börjar träningen igen, HAHA (hur ofta har jag inte skrivit det då?) men på mån är det så. jag MÅSTE :P ! Galet.
så spinning imorgon, & resten av veckan. ska bli skönt, hoppas jag!

annars nu så får jag väl ut & göra iordning frukosten till ungdomarna, som lär vakna snart.
ett litet nätt inlägg så här på morgonen. ;) ska skärpa mig.



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hej tjejen! Såg att du skickat kommentarer om fikan, men jag är sååå himla efter i kommentaresfältet :-P Min msn är iaf; [email protected] så lägg till mig :-)

2009-08-09 @ 08:30:02
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Niklas Axelsson

Hallå ja.. Vad skönt att det hjälper att tjata lite !!! Glöm nu inte att fortsätta.!!!! :-)

2009-08-09 @ 13:28:22
Postat av: linnéa orhagen

kikar in och säger hej! :D - allt bra med dig? kram

2009-08-13 @ 02:18:01
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0