vi.




Vad heter ni? Madelen & carl-oscar, ;D
Hur träffades ni? Via lunarstorm, men första gången va på lönnkrogen.
Vad var ditt första intryck? rolig prick ju ;P.
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år & snart 4 månader.
När blev ni tillsammans? 06-12-29              
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Ja, i vår fina trea :)
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Ja, inte är de jag om ni frågar honom ;)
Kommer du ihåg er första kyss? japps, men han påstår att jag minns fel.
Vem skrattar mest? hm, vi båda typ ; )
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han.
Vem är äldst? Han.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Calle :)
Vem sjunger bäst? jag så klart ;)
Håller ni i handen på stan? Ja, klart, folk ska se att de är vi!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, dock gick jag i hans lillebrorsklass på högstadiet- utan att veta om Calle ;)
Har ni någon speciell låt? Ja.
Har ni stora framtidsplaner? Jodå, klart :)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Vem lagar bäst mat? Inte jag, calle säger att jag inte kan laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? För de mesta : )
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, inte alls =)
Blir ni lätt svartsjuka? Inte lätt, men klart svartsjuka finns med.
Brukar ni bråka? alla rensar väl luften någon gång, sen kan man tolka bråka på olika sätt.
Har du slått till honom/henne någongång? Jag har slått till honom på armen,;D (bara för att få visa vad gymmet ger;D)
Om du bara fick lova honom/henne en sak, vad skulle du lova då? att aldrig sluta älska honom.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann, tänk nu inte på vad du vill just nu, utantänk på vad du tror kan vara möjligt? vi kommer leva föralltid tillsammans.
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms :)
Vilken är det finaste med han/henne? att han älskar mig.
Brukar nån av er prata i sömnen? Har nog hänt, iaf från min sida.
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? vad är de för fråga. . hur långt som helst.
Det bästa minnet med han/hon? Har så många, första gången han sa att han älskade mig, kommer ihåg de sen igår.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRUE LOVE <3

2009-04-16 @ 09:00:41
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0