totalt slut.

är så jädrans trött idag.
vaknade av ett ryck inatt, trodde jag hade försovit mig.
drömde att min klocka hade ringt men jag hade bara stängt av den för jag trodde de va lördag.
men klockan var bara 03.43. kunde sova en timme till & 20 min ;) ! inte illa alls.

nacken tar lite på psyket också & inkluderar tröttheten. dock är jag såååå mycket bättre nu än i måndes. kan röra huvudet ordentligt, dock är jag fortfarande stel i min muskel men de ska snart bli bra :D !
funderar på att träna imorgon, sjukgymnasten sa att de va bra att träna. dock inte så jag tar död på min kropp men lugnt. Har haft uppehåll nu i en vecka, kom igen lixom, & inte nog med det så har jag ätit jävla gelenappar nu också AJAJAJ!

Nä, ska glo vidare på top model, me like :D
tjing.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Ja den jackan är nice! :D Haha okej. Kanske var jag då. :p Men jag vet inte .. du är så lik någon jag ser ofta isåfall. vad jobbar du nu med?

2009-04-22 @ 19:59:01
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0