tisdag : )



idag är de tisdag, & jag fyller snart år, KUL !

träningen är som sagt igång igen, tränade 2tim 45 min igår, underbart skönt. dock va jag helt slut igår. somnade så fort jag såg sängen, phu! & lika slut idag. så idag får de bli "vilo" dag. dock ska jag nog ut & gå med Becca & Ivana ; ) men ingen träning, kroppen säger ifrån lite. måste lyssna så jag inte ligger sjuk snart igen..
dock har jag en jävla huvudvärk. skulle egentligen till Fi´s Me&I party, men huvudvärken va så jädra jobbig innan.. ;( f´låt. Kommer säkert fler gånger =) ! hihi..

Har fått dammsuga idag också , jävla skit. ska anlita städerska. hade vatt så jävla mycket bättre vill jag lova- :D så lat!
Annars har det inte hänt mycket alls här. folk vill man ska uppdatera ofta, hahahah. det går ju inte ;) har inget att berätta :P


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0