Hotelskansen i båstad.




Vilken helg vi haft, underbar. Igår bar de av till båstad till hotelskansen, hur skönt som helst. Hade konferans på förmiddagen, & sedan "egentid" från 15. hade min fotmassage vid halv fyra, sen badade vi & sedan solade jag. hur mysigt som helst. underbart att sitta & snacka i poolen & bara njuta av att vara borta en stund.
sedan va de fördrink inne på Bodilsrum, inte alls dåligt ; ) !
Mat, & sedan en promenad, för att sedan inta baren en stund, sen somnade jag hur gott som helst i dom skööönta sängarna :) lite bilder togs så klart, bjuder på dom :D

































tack för en super helg :)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

era gottegrisar och vilka underbara förmåner ni har på Borsten minsann..

vi vanliga kommunalarbetare i malmö får vara glada om vi ens får ngt att hurra för.. grrr

2009-04-05 @ 22:02:45
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Vilken av madammerna vill du vara? ;)

2009-04-05 @ 22:37:28
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: FI

hahah fina bilder....

2009-04-07 @ 08:53:21
Postat av: Pethra

GOTTEGRISAR!! Ni är väl värda det såsom ni sliter på jobb! Va mycket trevligt o lämna barnen på måndagsmorgonen,, där luktade ju gott ;)) .....hmmm rent kanske hi hi hi

2009-04-07 @ 22:21:38
Postat av: Mamma Madde

Ser helt underbart ut... Hade det inte varit för att jag själv precis varit iväg, så hade jag varit sååååååå avundsjuk. Ja okey lite blir jag då... ;-)

2009-04-11 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0