helt underbart.



kan inte mer än säga, vilken förbannat bra födelsedag jag har haft.
har fått exakt allt jag önskade mig, (utom en londonresa, men allt kan man väl inte begära) ;P
parfym, pengar, presentkort, ipod, cykel ;D, klocka, armband, Madonna biljett, träningslinne, läppglans, godis, & massa annat.
helt underbart har de varit : ) ! därför min sjukt dåliga uppdatering.

fredes kom syrran magnus sess, prins, mamma & morfar hit : ) mumsade mat & åt godis & mös. super mys.
lördes va vi hos calles mamman & åt, sen kom alla runt åtta nio tiden & då va de fest. lite lite för mycket öl för mig kankse ;P men jag hade super kul & de är ju det som räknas ;D mådde väl sådär när jag vaknade igår. men äch- lever en gång ;) !

söndag igår. då va vi hemma hos calles pappa- åt & mös. sen åkte vi ut till domsten & plockade lite stenar & så. riktigt mys att gå där. blev film sen & hemmalagade hamburgare. : )
Har vatt duktiga också, vatt ute & gått & sprungit i pålsjö. men nu kan jag inte träna så hårt. har en jävla streckning i låret. AAAAAAAAAAAAAJ. men de blir snart bra ;) 

idag blir de kankse GBG ;P hahah, han vill då se fotbollen & jag softar mest. nä, tvätten väntar. bilder kommer sen. : ) 


-/ Ð i v a ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0