balkongen.

sitter på balkongen nu & solar, lite lite kallt när de blåster, därför tog jag med min en handduk. känns ju nästan som sommar & stranden ;D

iallafall, äääntligen fick mina bedrövliga naglar bli snygga igen. . ;) dock korta denna gången, men bara för jag ville ha mina egna. men sen växer dom som ogräs så de gör inget att dom blev lite korta.
dom kommer ha växt till sig om en vecka.

ikväll så blir de lite tjejkväll, emelie & carolin & jag. sitta & mysa med vin & snacka en massa skit, kul. kanske blir man går ner mot staden för en dricka ´på stans uteservering. mys. känner nog inte för någon utgång. .pengarna säger stopp ;P men äch. . lön om en veka ;) kan ju se det så också, haha.
men iallafall så är de riktigt skönt nu när det inte blåser här på balkongen. men så fort jag nämner blåser så blåser det. :;P får sluta med de.


träning på måmdag igen, ska bli riktigt skönt. ingen halsont nu & inte så trött. :) skönt. så snart nog är jag snyggast på stranden 09 ;) grr. eller något. Gäller ju & peppa sig. (dock hade jag behövt en tutteoperation eftre all träning. dom försvinner sakta men säkert. jävla skit. . ;P)
Rumpan tyckte becca hade försvunnit, kul när folk ser att de händer ngt iaf :) magen är mitt största bekymmer & överarmarna. sen är de bra. ;D större bamsingar också kanske. att man aldrig är nöjd ;P
nu blev de kallt, brr.

nu ska jag passa på att lägga mig & sola medan de inte B l å s e r :P Tjing mina vänner. ha en underbar lördag.


jag ser ut som kattskit, smin underögonen, helt ofräsh & bara allmänt öööh. men vet ni, jag bjuder på de ;D

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0