är bättre.



är betydligt bättre i nacken, va lite rädd & sova i natt, tänk om de skulle hända igen. Calle är ju inte hemma. men jag sov gott. vaknade dom gånger jag vände mig. då gjorde de lite ont. men annars har jag sovit.
åkte till jobbet & jobbade. Imorgon öppnar jag, så slutar vid 14. skönt, ska kolla lite mer träningskläder, fick ju presentkort av moster i söndes när vi va i ängelholms hembyggdspark. Va super mysigt :D

annars har jag bara tagit det lugnt idag, va så trött när jag kom hem från jobb. Kan va all smärtlindrande. . (?) ! men nu är jag iaf bättre, kan ju hoppas att de verkligen lossnar nu snart. kan ju faktikst tillochmed röra (nästan) ordentligt på huvudet nu ;D har gjort lite av rörelserna jag fick av sjukgymnasten, duktiga jag ;) !!
nu är jag bara så trött iaf. . ska slänga mig på soffan nu & softa.

& jag hade gärna velat åka ut omlands också,(inga krav alls;P)  bara för att vila upp sig & bli såå BRUUUN ! oh jag vill det. Nununu. speciellt bli brun iallafall ;P !

Nä, soffan som sagt, tjing mina vänner.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Haha ja dom har grymt snygga undisar! :D

Söt lista om dig och din pv. ^^

Asså - det är så störigt, jag är helt hundra på att jag sett dig någonstans i stan. Men kan inte komma på var. :o

2009-04-21 @ 22:11:34
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Veronica

skönt det e bättre med dej siss

2009-04-22 @ 20:29:14
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0