äntligen helg.



usch jobbigt med sådär långledigt, först är man helt vilse på dagarna & sen blir man så där trött hela tiden- men nu är de helg =) !

ska bara ta de lugnt denna helgen ser de ut som. imorgon kanske de blir lite vin, & mys med emelie om hon mår bättre. de kan vi ju hoppas på. hihi..
annars har jag inte gjort så mycket denna veckan, har tränat i tors, men sa ta upp de på måndag igen efter allt skit, både med all jävla godis (som förövrigt åkte i tunnan idag) & mitt lår. men de är ju bättre nu så de kan jag inte skylla på ;) !

nä, nu har vi krängt pizza, mums- hahahah ! & imorgon ska jag äntligen fixa naglarna. Ih, skööönt ska de bli. dom ser bedrövliga ut nu. haha. . men imorgon så. dock ska vi tvätta också imorgon, miiiiindre kul.


awe, kolla den sötingen ;)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0