Tack.

Postat av: M&M`s mamma

Tja! Fattade häromdan att du blir en kanonmorsa när de e dags för dig. Tänkte på det då jag smygkikade när du stod m min lille sjuke påg i famnen. Känns bra du har hand om honom. Hoppas vi ses snart kraaaam


TACK, jag blev helt rörd när jag såg det. TACK !!


annars har det mest varit lugnt på min front, alla våra barn var sjukt igår, dock förutom en som då var ledig, Men är det sjukt. stackars barn & stackars mig som har så ont i tungan. Vet inte vad jag har gjort, har så ont. Längst in. . som sagt vet jag inte vad som har hänt. skumt..
Matten är på G, eng är sådär, nu är jag ju på G med matten & då är de svårt att börja med engelskan nu igen, blö. Försöker iaf, & det tycker jag är bra väl ?
Nä, sängen snart dock, upp tidigt imorgon, ska ha mys frukost imorron. :) Oboy & mumsig macka ! & jaa, Pethra, vi äter kanten på skinan ; ) ! hehe, tillochmed jag nu, (vågar inget annat eftersom hennes dotter har sagt att madelen inte äter kanten på skinan, vilket jag faktikst inte gör heller, så busungen har rätt, då ville inte hon göra de heller,men nu så äter vi båda kanten - Duuktiga ;D


Nä nu blir det sängen, :) med min onda tunga :( ! den gör oooont, . Sov gott sötaste vännerna. 



-/ Ð i v a ♥ 


Kommentarer
Postat av: M&M`s mamma

En guldstjärna t dig för du käkar skink kanten!

Ha en härlig helg! och undrar om ni hittade den räligt megastooora spidern?? Annars lämnar jag vid ytterdörren på måndag :)

2008-09-19 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0