söndagsförmiddag : )


då var de redan söndag, helgen bara springer iväg.
väntar in orilame saker nu :) ! har duschat & plattat håret, dock väntar jag med att sminka mig då jag är så jävla torr. Någon som har något som hjälper mot torra ögon så säg till mig, jag ger nästan vad som helst. så trött på det. :/

sen blir de ju kalas :) så stor lilltjejen blivit, simone 5 år. kommer ihåg när hon rulltade runt på gården när jag bodde hemma. :) he, ska bli kul. & så får jag träffa busloppan ju,moster älskling.

nä. nu fick jag sms av oriflame Lizette, ska strax möta henne där nere : ) !

ha´re :)


-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: mippi

ja helgen går så fort, håller du på med oriflame? eller du bara köper de? min svärmor säljer.. så brukar köpa duschkrämer å sånt!! Kram

2008-09-21 @ 14:14:25
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0