Pizza & Spindel.



Nu har vi krängt pizza ;D från ringstorps, hbg bästa pizzeria, MUMS !


glömde berätta om spindeln idag ju, haha. då jag höll på med barnen på jobb så hörde jag bara pethra (en mamma) skrika mitt namn. . tänkte direkt att det hade hänt ngt, rusade ut & hon står stel som en pinne & bara "Deen är vid toadörren, TA DEN" jag är ju nog den rätta ;P hämtade en låda som jag kastade på den, men icke den dog. Haha, &  hennes stackars son fattade inget vad som hände, sötnos. så jag skickade lådan igen, men icke denna gången heller.
& sen hämtade jag hennes dotter som skulle ta den, vääldigt modigt. & när hon då ska plocka den med pappret hinner den jävlen smita, & pethra, vi har INTE hittat den. HAHA, jag har gått på nålar hela dagen.
men den har försvunnit. Borta :P.


imorgon blir de väla eller stan med mamma,ska hitta paket till simone som fyller fem :) ! annars blir de lugn helg, vad händer hos er :) ?


-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: mippi

usch spindlar e så äckliga.. trevlig helg

2008-09-20 @ 09:02:36
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: mippi

ja dom väntar på mej på posten :D hoppas dom e lika snygga som på bilden! desamma ha en bra helg!

2008-09-20 @ 10:02:03
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0