Ojoj,


tiden går sjukt fort, redan ons kväll & imorgon är det tors, :) sjukt.
& snart är de helg, vilket innebär att becca bara har 5 helger kvar, sen är hon hemma ! Jag längtar.

annars har det inte hänt så mycket, har dock börjat med träningen igen & det känns så jädra skönt. Var på spinning idag, & jävlar va vi jobbade : ) & som jaghar sa imåndes till Lina, Jag tyckte faktikst det var skönt att bli svettig : )
imorgon blir det kibox med togge, äääntigen. Va jag saknat det, dock är de så sent :( kvart över sju till halv nio.
men hey, det är inte alla torsdagar.

nu är jag hungrig, meega hungrig. ska äta tacogratäng :) då duktiga vi är.
& nu ska vi äta :D



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Ses vi på lördag älskling ? :)

2008-09-11 @ 12:41:16
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0