Ni kommer aldrig tro mig. .



från helblond till helbrunett, HAHA ! vet inte vad jag riktigt tycker än, dock tycker babe det är super snyggt ;P han vågar inte säga något annat ;P. Tyvärr har jag ingen bild nu, men ni lär inte känna igen mig.

helgen, i fre var vi på sminkparty hos Hilajna :) mycket trevligt. sen ner mot staden vid halv ett. in på utposten & efter de så var det crombar , & gud va det är tråkigt där. bara massa bönner. Menmen, påväg hem så var där avspärrat- :S ! Där hade skett ett mord, Ovanligt? Nä.
Iaf var hemma vid 5 tiden, & vid 11 var jag hos steff som färgade mig, & klippte. Brr, :P vet inte om jag vill ljusna upp det.men dock så måste jag ner där idag igen för att få färgen ordentlig. Topparna ville inte riktigt, ;P & först var mitt hår LILA ! Haa, sjukt. Dock lever man bara en gång, & nu har jag vatt brunhårg också. Får annars bara färga om de sen när håret har fått vila lite :) ! inte mer med de lixom.

iaf igår var vihos syrran & magnus, & loppan. Bubblade & så, babe han skulle kolla bilen magnus har. sen glodde vi film, dock somnade jag, oh va trött jag var! Somnade i bilen sen också då vi var hemma vid halv ett. sen var jag rätt pigg, somnade halv två kanske :) ! Hi.

Nu ska jag spela lite ps3 innan jag ska ner till henne :)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: M&M`s mamma

De e så kul o chocka omgivningen m ny hårfärg. Nyfiken e jag som bara den. Själv lovat min Kalle att gå tillbaks t blont igen. Ses kramiz

2008-09-28 @ 20:39:05
Postat av: mippi

ÅHHHHHHHHHH du MÅSTE lägga upp bild snart blev JÄTTE nyfiken =) säkert supersnyggt!! hihi jag fick en chock varje gång i ca 1 vecka när jag färgat mitt brunt, men nu vill jag ha mörkare =)

2008-09-29 @ 18:18:26
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: ems

seriöst?! har du gått från blond till brunett?! omg. VISA KORT :D

2008-10-02 @ 21:21:02
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0