lördag :)



så nu har vi fixat paket, blev en hellokitty kjol, ungen var ju tvungen & ha en kjol som snurrade, eller klockade som mamma sa när hon snurrade runt ;P jävla uppgift ! Även totteband med hellokitty. Köpte så söta vantar till Cornelia också, : ) !

efter den svåra uppgiften så fick vi gå & fika,kännt somjag åkt båt hela dagen, jätte skumt. Mamma sa att jag kankse fått vätska bakom öronen, Brr . . det vill jag ju inte. Räcker med min hals.

annars har jag blommat ut som en jävla alg eller något, mina eksem bara njuter av att hösten är på väg. . oh jag hatar det. vill ha långärmad för att dölja de, men har jag det så börjar de klia. samma med byxor. Oh himmel, tur som sagt jag ska iväg den 30;de.
dom måste ge mig en mirakelkräm, så är de. . & dels måste jag börja sola, det brukar lindra de. sen ska man bara orka sin rumpa dit.

justde, vi gick inom ikea också då vi ändå var på väla. : ) oh så mycket jag vill ha, :P
& nu när vi ska bli rika så ska vi anlita en städerska, för de är förjävla tråkigt att städa, de vill jag säga. har plockat undan nu i halva lägenheten. . Buh.
nu ska jag kolla vad som finns hemma, vi ska äta mys mat ! Mmm. . : )

Ha en bra lördagskväll om vi inte hörs mer :)





-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0