lite updatering.



då var de dax för lite uppdatering igen, så sjukt kass på att uppdatera :P

tor fikade jag & darling med Togge, väldigt längesedan vi sågs, nästan sen NYC ju. Anders är de också sjukt längesedan jag träffade, dock får vi dra ihop oss snart ! efter fikan på mezo så gick vi hem till oss & glodde lite tv innan han lämnade oss vid halv elva.
igår öppnade jag som vanligt, var hemma vid tre då babe han hämtade mig i bjuv, dock hade jag vatt hemma snabbare med bussen ;P han körde "fel" håll så åkte vid billesholm igen. haha, men hemma sen så sov jag i TRE timmar, somnade vid fyra & vaknade kvart över sju, fattar inte ! Trodde jag skulle kunna vara vaken & glo lite film & mysa. men halv elva somnade jag igen. Rolig jag är. . & när tror ni jag vaknade , HALVÅTTA ! jag blir less- som sagt, skicka hit era ungar jag har ändå aldrig sovmorgon när jag är ledig. ;P iaf, idag så skulle babe vara ledig, men icke. så här sitter jag med datorn. : ) heh. .

måste snart hoppa in i duschen, har redan "städat", menas då med diskat, plockat undan & rensat kattlådan : ) tycker jag är duktig, klappar mig själv på axlen.


Kisses alla :)

- / D i v a ♥

Kommentarer
Postat av: veronica

Då kan vi snart skicka Cornelia till dej om helgerna då :) hehe.. så vi kan få sova *s' Fast d e klart..jag e ju uppe två gr per natt alla redan och vaknar ändå före de andra i huset här..suck!!!

2008-09-13 @ 11:58:47
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0