helgen :)



sicken mys helg, så skönt att få vara ledig. : ) då jag har jobbat massa så kan en helg vara så skön, va man uppskattar de : ) !

fredes så åkte jag & morfar ner & hämtade sess på dagis, oh mysigt, saknar henna massa, gick hem & mös & åt glass ;)
sedan var de inte mycket mer, hon somnade runt sex tiden då hon inte sver på dagis, & vi andra åt. sedan gick vi & la´ oss rätt tidigt.

Lördag, så var det skattkammareön först på schemat, det var mycket kul ; ) tror dock jag hade roligast, tycker de är så kul & åka rutschbana ;) ! hahah. . efter 2 timmar drygt tog vi bussen tillbaka. Jag & morfar åkte hem vid halv tre, somnade snabbt i bilen då snäck kom in & väckte mig fem över sju, PHU ; ) ! hem, dammsugade & hoppade in i duschen. eva & anna-lena skulle komma ju, dom drack vin (eva alkofritt till en början ;]) & jag mina öl : ) blev 2 st hemma & sedan travade vi ner mot Harrys, : ) Dea ringde först & sa att hon var försenad & sedan ringde micke & undrade vart vi tog vägen ;P ! Iaf, alla kom som skulle komma.  : ) in & softa, maten kom in efter en stund & den var supergod, MUUUMS ! Där efter blev de öl efter öl, & dans. Jag fick upp Mia då min låt kom :D & sedan kom dom andra också ;) ! hehe. . & Dea hon var verkligen på G igår, såå jävla härligt :D ! dansade & hade sig, sjukt kul ! : ) men dom ville gå till Cantina ; ) & de ville inte riktigt vi andra, så vi drog till utposten, lagom ös där. Dock blev de vilt till då annalena började kasta glas omkring sig ;P haha, träffade fan mitt lillfinger, fattar de inte . . 
men vi två tiden så ville dom andra hem & jag kände mig inte motiverad till att betala inträde då det bara var ngn timme kvar till stägning, : ( synd allt stänger så tidigt, jävligt B. Micke som var nykter var snäll & körde oss hem, Tack ! & hem till sängen, men var pigg så gick runder & fumlade i lägenheten, fattar inte vad jag gjorde egentligen ;P ! haha.
Dock var de sjukt trevligt igår. : ) 

idag vaknade jag ändå tidigt, runt 10 tiden :) hem till morfar & gjorde kladdkaka, MUUUMS ! & nu ska vi snart iväg & "stor"handla, inte riktigt men nästan ! :)

bilder kommer sen, då jag väntar på några från syrran + jag hittar inte kortläsaren här ;P HAH ! 


-/ D i v a  ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0