Helgen.

den har varit lugn, & det har varit skönt :)

Fredagen somnade jag som sagt så snabbt, blö. & lördagen jobbade han, & på kvällen kollade vi på någon film :) Söndagen jobbade babe också, jag åkte med mamma & moffar ner till syrran :) där var det party, pedagoiska leksaker. Mycket fina, köpte en docka & en handdocka till snäck :) Sedan när alla åkte så tvinga syrran ut oss i skogen.
tog bilen & åkte mot trollen ;) ! Mys, sprang runder & gömde oss :D ! Va hemma vid nio tiden, somnade som en stock :P

idag jobbat :) Lina hämtade mig & vi intog pålsjöskog, vandrade runt där i en timme, riktigt skönt. Snackade & bablade om allt, :) mysmys. 
& när vi körde mot pålsjö så var där en bil i diket, mycket mysko. & givet när vi åkte så kom ambulanserna & barndbilarna, så vi åkte förbi igen :D ! Hehe. .
imorgon jobbe & sedan plugg när jag kommer hem. PHU !

Ha en skön kväll :)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker hon är som snyggast i lite mörkare hår med ljusa slingor i ;) Men hon e fan snygg i vad som helst! Hehe

2008-09-15 @ 21:03:00
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Din kollega kan maila Sofia på mailadressen du har på din order ang Leke livet.

Glöm inte att din beställ ska vara mej till godo senast den 25e på mitt konto.



KRAMAR

2008-09-16 @ 11:51:54
Postat av: M&M`s mamma

Tja! Fattade häromdan att du blir en kanonmorsa när de e dags för dig. Tänkte på det då jag smygkikade när du stod m min lille sjuke påg i famnen. Känns bra du har hand om honom. Hoppas vi ses snart kraaaam

2008-09-17 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0