föräldrar möte : )



idag har jag vatt på jobb i 13 timmar, INTE illa ;) tur jag gillar stället annars hade det blivit en plåga. :)
vi hade föräldrar möte & det var trevligt, dock gillar jag inte riktigt att jag ska komma & säga till vad som ska/hur de ska vara, men det lär man sig att ta ! : ) Tycker dock det är trevligt att så många kom & visade intresse, sällskapssjuk som jag är så trivs jag i vattnet med mycket folk !

redan ons imorgon & jag ska påmin första riktiga mattelektion, & det känns lite nervöst ! Har öppnat min mattebok ;P ! Nu känns de väl okej, men hur känns de sen. Vi får väl se ;P !
ska gå bra, alla sa det idag så jag litar på deras ord.

ska bli skönt att få ta ledig helg, dock kommer den gå så jädra fort, bus med loppan på fre/lör, ute lör, & sön jobbar calle, vad ska jag då göra ;P ? sova hela dagen & bli super pigg ? ! ; )
ja, det kan vara det. . =)

Nu tror jag att sängen är redo för mig, upp 05.20- jag hade kunnat ha barn kom jag på. jag sover aaaaldrig länge, så vill ni ha sovmorgon skicka bara hit era barn. . dock är jag dyr i driift ;) !




på fredag ses vi snäckan :) & då ska vi kramas & mysa =) saknar dig busloppa :)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: mor

mor kommer på kaffe då.

2008-09-03 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0