bla bla bla . .



oh, vafan ska det vara så dyrt att vara sjuk. .det är väl inte mitt fel att jag föddes med eksem, men jo. Henne pungar vi pengar på. Fnattat sönder mig så mina ben är helt sönder slitna, man kan tro ett lejon ätit lite på mig. jag var ju hos läkaren idag ju, gick väl ok. Fick krämer så nu äger jag ett apotek igen, tur jag har kommit upp i så mycket som jag har på mitt "kort" så det blir billigare. men iaf, dom vill att jag skulle börja sola också, har gjort de innan men då var det gratis, men nu, NU kostar det HUNDRA spänn per gång, & så solar man i typ en minut. Oh, jag blir så sne. fan jag hatar detta. .


 

men från negativt till positvt :)
jag ska bli moster till en liten liten pojke. . oh ska bli mys, ♥ ! eller det är iaf till 99% säkert, hihi,

   
mosters prins.                    mosters prinsessa.


oh, mosters älsklingar.



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0