ännu en :D

känner mig duktig som uppdaterar IGEN : )

träffade steffi en stund innan, hon hade något prov imorgon så hon övade på ngn, så satt i salongen och snacka : ) alltid samma skit, ;D älskar det! gick hem vid 15 tiden, & nu har jag bara degat, babe är & lämnar bilen. Skulle sedan till sin mamma också.

Helena & Robs ska ha fest ikväll, tråk att inte kan komma. Har verkligen INGA pengar, sjukt tråk. + att mina ögon ser ut som torkade elefantögon. . Attraktivt. + att ska upp rätt så tidigt då jag ska till syrran imorgon. Hoppas hon kankse kan ses i veckan. .

Oh, jag vill ha en tatuering till..  tycker dessa är super snygga.

  


Jag hade velat ha båda, dock älskar jag Victorias men Rihannas är lite sexig ;D svårt, vilken hade ni valt. Jag tar bara tatueringar från kändisar ; ) Har ju mitt hjärta på handleden : )
Jag tror jag vill göra victorias,har tänkt på den länge. sjukt snygg, , Mmm !
& det ska också stå i annat språk, dock ska alla i min släkt få vara med. . deras stjärntecken. eller namn,: ) får se. får gå & höra :D !

Nu vill jag bli miljonär, det är sant. jag ska bli det. . lovar ! =)


-/ Ð i v a ♥



Kommentarer
Postat av: annelie

kan jag inte få se en bild på din tattoo? =) villl också göra en:)

2008-09-13 @ 23:51:50
Postat av: mippi

tycker båda är snygga =) jag vill oxå ha en tattoo =)

2008-09-14 @ 13:25:12
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Vi ska kolla lägenhet imorgon, kan du kanske ses på onsdag? :) Puss hjärtat.

2008-09-15 @ 13:46:22
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Veronica

ska du göra en sån tattoo ska du göra victorias och BARA skriva ditt stjärntecke tycker jag ,om nu ska göra en

2008-09-15 @ 17:59:32
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0