Yoga & sönder slaget fönster.



Igår va jag & lina på Yoga, & det var en upplevelse. Rätt kul, men jävlar va svårt. HAHA !
Idag ska vi på Dansaerobics, så nu har vi börjat igen :D


när jag öppnade idag möttes jag av något jag inte alls förväntade mig att mötas av, dom hade klirat vår ruta på masken (min avdelning, småbarn) där var glas ÖVERALLT! Verkligen överallt, det var sanslöst. . jag sopa tre-fyra gånger men ändå fanns där så mycket kvar, väntade in nästa personal då jag hade barn som skulle äta frukost. så sen var det bara att dammsuga, & moppa golvet, det gjorde Lena dock. men fy va besviken man blir, riktigt. :/

nä nu ska jag ta på mina strumpor & sedan möta Lina :)
Kisses.



-/ Ð i v a ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0