Vilken kväll.



Jag vaknade med huvudvärk & det följde mig verkligen ända ner i sängen igen, Fybubblan. Dock kunde det vara vinets fel också, mådde dock inte så bra- kunde vatt mer på G ! Men jag hade kul ändå, jag menar, Rebecca är HEMMA! har redan pratat med varandra sjukt många gånger i telefonen ;P känns helt overkligt. Emmy var ju också här, som har tappat många kilon, ser fantastiks ut. =) & sötaste Ivana också, så kul att "gänget" var samlat, ander & togge också. . KUL :D!
satt hemma hos oss då Rebecca hade gäster kvar hemma, satt här till tolv snåret, & när vi skulle gå, ÖSTEREGNET ner, det fick bli taxi. . vi hamnade på tivoli tillslut & såg ut som blöta katter, hahaha!
Väl där kom jag på G igen, men huvudvärken var kvar, sjukt störigt!

Hemma vid halv tre, babe började ju åtta imorse & jag tog inte med mina nycklar, :S ! men iaf, vi tjejer har bestämt oss att vi ska träffas i veckan & snacka massa skit :D ! sjukt kul. så det måste vi också göra då. :) !

annars har jag inte gjort ett jävla skit idag, ångest. ska hoppa in i duschen NU! : ) rätt skönt att ha en slappesöndag, :)



bjuder på en bild här, dom andra är på
bilddagboken
sök på nattensskapare :)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Haha tack, tveksamt dock. :p Tar väl ett tag att vänja sig ^^

2008-10-21 @ 20:06:01
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0