Välkommen.



Välkommen rosa bandet in i vårt kök :) japp, har köpt rosabadet trasor, hih. Har städat nu, har dammsugning kvar, ont i ryggen ? bara förnamnet. Pratade med Sune (en farfar på jobb som är kiroprakter, & tack Madelen för numret:]) & han ska fixa min rygg, dock tror han att de har gått så långt så det är ischias. . tack & välkommen du med. Fan, det orkar jag inte. Det försvinner väl inte försen på ett tag, långt tag. . blö.
Aja, det är bara att bita i det sura äpplet, inget man kan göra något åt nu ju.


Dock blev det riktigt fint nu :) ! får se om jag pallar dammsuga imorgon. 


& åter tack till Pethra som hjälper mig med matten, en guldstjärna till dig :)

Nu ska jag titta s.o.s hjälp, tror jag de heter, familjer som behöver hjälp med sina barn. .


Ha en skön kväll, : )


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0