svart magi. ;D



gjorde ve mina naglar idag,(mycket roligare än gymmet) ;D
kom hem med svarta, super tuffa nu när vi ska på fest, då vi ska vara djävular!
Karolina fixar en massa, kul faktikst. Jag som gärna vill ha de som vanligt alltid, Vit! Nu blev det svart, med silver grejs på!
bild kommer sen.


jag är så sugen på att lägga slingor nu i mitt hår, när man sitter där på salongen & ser alla dessa som blr så snygga i sina hår vill jag bara sätta mig i stolen. Jag vill inte vara så här mörk mer, eller mörk & mörk. . men ändå.
Iaf, kalaset hamnade på 1200 kr om jag ska göra det, hm & så undrar jag om det är värt det, säkert tror jag. . för dom är super duktiga. så nu vet alla vad jag vill ha i julklapp :)

nä, som sagt blev de inget gym idag, blev klar rätt sent med naglarna, & tänkte spinna halv fem, men blev stressigt. Vad så hungrig också. . men imorgon så är vi tillbaka :)



& med mitt ÖRA, det gör ONDARE idag, bara så alla vet ;D



Lite matte nu, & lite mer flingor. : )



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Du kan läsa här: http://item.blogg.se/2008/october/hur-du-bestaller-smycken.html



:D

2008-10-23 @ 20:11:30
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: ems

svar: har ni anmält genom polisen? Anmälde ni också djurplågeri? Men vadå ska jag ringa 112? Saknar dig. Puss!

2008-10-24 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0