rubriker,

har svårt med dom ibland, haha.


annars. slutade två idag, somnade gott på bussen ska jag berätta, phu. Måste sett verkligen jätte kul ut.
men äch, nu är det helg så det är vä glömt till måndag, hahah. .


blev en runda på stan, försökte hitta maskeradkläder, inte det lättaste vill jag säga. men hittade en väst, & så har jag finbyxor, så det kan nog bli bra, babe ska beställa horn, då vi ska vara djävular. Själv tycker jag inte riktigt om maskerader & så, rädd för sånt ;P ! haha, vem vet vad som döljer sig bakom masken egentligen ;) ? Bhu. men som sagt, det blir bra ! ;P inom systemet, handlade lite inför imorgon, dock har hon inte hört av sig ÄN! Hallå ;P becca, ring mig! :)
& nu hemma, helt slut!.


Har glömt berätta att babe han kom hem i ons, & hade paket med sig till mig, ; ) EN ROSA PLATTÅNG, ohglad jag blev då ;P ?& en tröja, TACK darling.  & inte nog med de, när han hämtade mig i tors hade han med sig en rosa datormus, fan va bortskämd jag är då, moha ! & jag fick honom att köpa en rosa vattenkanna, han försökte med en orange, men ohnä. . Här ska de vara rosa, ; ) & Vi var TVUGNA & ha rosa diskborste också judå vi har rosabandet trasa, OH! Han gillar det inte riktigt, tror inte han kommer vilja diska, haha,. vår svamp är OCKSÅ rosa. HAHAHA! Han kommer nog inte våga åka till jobb på måndag, ;P ! Allt kommer bli rosa!

nu ska jag vila mig lite, så det så =). syrran är tillbaka i bloggvärlden igen, välkommen igen ♥
ha en fantastisk kväll mina vänner, kisses.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snäll pojkvän du har :)

2008-10-18 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0