Phu. .

som ni märker är jag hemma, blev inte så mycket utgång. . dock har rebecca & babe börjar tjatta på mig att vi ska gå ut. Jag känner mig relativt trött, men ändå inte så jätte. . bara de som är segt är att göra ve sig. .

haha. åter står & ser vad som händer om en halv timme. ;D


Jobbedagen idag känns som två dygn, känns som jag bara har jobbat jobbat JOBBAT! & jag åt fööör mycket tacos idag, phu, mår fortfarande illa. :( blö.
imorgon så är de sovmorgon, JÄTTE mycket sovmorgon, för jag vill & för att jag är värd det kanske. . Jo, de tycker jag ;D !
haha, nä nu ska jag börja överväga lite här vad vi ska göra. . jag är pigg&trött. sjuk känsla. : )


Ha en bra Fredag, jag ska försöka =)


-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Du glömde skriva upp mig ju. ;)

2008-10-31 @ 22:18:39
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Blidde det att ni gick ut ? :)

2008-11-01 @ 07:18:45
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0