nu så. ;P



Lilla söta Liza, det finns väl ingen i hela världen som tvingar dig att läsa min blogg, jag har ett liv + jobb att sköta istället för att hänga vid min blogg dagarna ut. Bara för jag inte uppdaterar en gång om dan´ska DU komma & säga till mig att stänga ner min blogg, just det läs MIN blogg. Dra åt regnskogen!

iaf har jag fått tummarna ut ur hålet nu, & tatt kort, Jag hade tatt kort i helgen ju, UTAN mitt minneskort. & kan bara föra över med minneskort, så ser duktigt sleten ut idag då jag fick jobba från kvart i sju till halv fyra, & hade barngruppen själv från 12-15, är sjukt slut idag, Iallafall så kommer jag här nere som brunett.




Jag ska ljusa upp de, trivs inte riktigt med de så mörkt.
men måste låta håret vila, för de börjar bli slitet.
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: *Mippi*

Jättefint =) ja snyggt med lite ljusa slingor i!!

2008-10-08 @ 17:46:08
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Emma Alfredsson

Jätte snyggt gumman ;)

2008-10-08 @ 20:10:10
Postat av: Hilajna.

Snart hjärtat, väldigt snart. :) Kanske kan ses på söndag? ;P Pussenuss.

2008-10-09 @ 09:25:31
URL: http://Helenaskog.blogg..se
Postat av: Liza

ohhhh ÄNTLIGEN en UPPDATERING! Var väl ganska snyggt men det blonda var mycket mycket snyggare.. och du fixa din mun den var då inge snygg! Och JA jag tycker FORTFARNDE att du ska lägga ner din skit blogg.. eller du ta med dig den till regnskogen ditt DU skulle fara!

2008-10-10 @ 22:46:00
Postat av: Hilajna.

Vad är hennes problem? :S

2008-10-10 @ 23:03:20
URL: http://Helenaskog.blogg..se
Postat av: M&M`s mamma

Varför läsa eller lägga energi på något man inte gillar? Verkar som liza e riktigt korkad o bara vill ha nån att gnälla på. Skit i henne, vi gillar dig precis som du e gumman! kramiz

2008-10-11 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0