Köpenhamn,


& mys.


vi var ju som sagt i köpenhamn i lördes :) jätte mys, köpte mig en mössa väska, 2 tröjor. Babe köpte 4 tröjor ;) ! så lite blev köpt, & vi hade en mysig dag.
Kvällen slutade vi med några drinkar på hard rock cafe, köpte rosabandet drink :D !
när vi kom hem skulle vi fortsätta med mys, film & ostbågar, men då sa jag god natt. . phu. Somnade direkt. haha.. skadat.

på söndan åt vi frukost hos Calles mamma. . jag jobbade sedan vid halv tolv till halv tio, jag satt verkligen ner hela dagen ;P fy det var segt. men rätt soft, åt kanelbullar & hela köret, ska inte klaga ;D!

annars känns de bara som jag har ett virus som kör slut på mig. ;/



nä, bilder finns på bilddagboken =). Tjing.


-/ Ð i v a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0