jag trodde jag skulle dö.



& jag menar vart ända ord, VART ÄNDA !


då jag bokade igår så bokade jag spinning som vanligt, fast medel. Inget med det, vi har varit där förr. . men inte med denna människa. Jag trodde jag skulle dö, kräka & svimma samtidigt. FY bubblan. Jag fick sitta & intala mig själv -"Oh gud va snygg jag kommer vara på stranden, vilka ben jag kommer ha, & rumpan ska vi inte snacka om" annars hade jag gett UPP kvickt som tusan, var på väg i början. tänkte vänta på Lina där ute, men vill man bli slimad & snygg får man bara tiga ;) Dock sa denna galna människan (instruktören) bra jobbat & gav mig ett stort leende, så de kan jag väl leva med. & nu så här efter så känns de jävligt bra :) !

imorgon blir de gymmet, Lina jobbar sent & tränar fotboll på kvällen så det blir lite körigt : ) men på tors är vi tillbaka igen på cyklen, ; ) wiiho. imorgon blir de bollen för mig. Nu är jag mer spedad, haha. men jag lär nog somna rätt så fort ändå.




usch , jag börjar få ont i örat. .är rädd om de är öroninflamation. Aj, det gör ont. menmen, vad ska man göra åt de? dom gör väl inget försen de spricker eller ngt ;/ ? baja.


Pethra hon fick skulden av att tagit min katt, min mamma skulle sälja min katt, & då tog pethra gris ;D ! haha, kändes jätte verkligt. ;)


Sov gott sedan alla söta.



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hypokondrikorn,det e nog bara en vaxpropp :) haha

2008-10-21 @ 22:09:59
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tränar du mkt spinning? :)

2008-10-21 @ 22:32:21
Postat av: M&M`s mamma

Nähä, ingen vaxpropp, tror de e bara sågspånet som svällt i dagens regn Moahaha :)

2008-10-21 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0