Fullt.



Hela helgen är full, phu. Imorgon jobbar jag från .6.30 - 21.30.. Dom på jobb vill att jag ska med ut efter jobbet. Dock vet jag inte hur trött jag kommer vara så därför får jag tänka på det. . hade dock varit super kul. men samtidigt kommer jag vara så slut, få huvudvärk & skit, känner mig själv för väl ;)
Lördagen ska vi på maskerad  hos patrik, han fyller 25 år. . ska bli kul :) egentligen är jag som sagt inte alls så haj på maskerad, det är lite läbbigt. Vem gömmer sig bakom den masken lixom.

söndag ska bara bli slappe. . ohh, sköönt. denna helg ska jag sova LÄNGE, fan om jag vaknar sju. då gråter jag.


sen har vi alla som fyller år i november, mamma 50 den 5 : ) syrran 28 den 9, sessan 3 den 12, moster 48 den 16. . phu. tror dock jag är klar med allt inhandlade. bara Julklappar kvar nu.. =)

nä, sova nu. upp tidigt imorgon. Puss =)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Och så lilla jag som fyller 22 den 21 November. ;)

2008-10-30 @ 22:19:38
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Mamma Madelen

Och så fyller ju jag år den 17:e.

2008-10-31 @ 14:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0