en liten uppdatering. .



så här dax,
har dammsugat, men inte kunnat moppa, min rygg pallar inte, & bära på det tunga vattnet känner jag inte för.

annars har de inte hänt så mycket här nu. Jag saknar att kunna gå & träna, jag vill nu när vi kommit igång igen. . jävla skit rygg. den gör mig sur, & tur jag ska dit imorgon : ) Madelen ger mig hopp om att de ska bli bra då det är hennes svärfar så har hon ju gått dit ett par gånger :) !
har fått fila ner mina naglar mycket, dom växer som ogräs, iof rätt bra dock. Men jobbigt när man inte kan röra sig med dom. : ) snart får ta & fixa dom hos bästa Karolina :) 
 
saknar babe också, tråkigt att vara hemma själv nu, dock har jag pratat med mamma lite =) !
men han kommer hem imorgon :)

& vet ni vem som kommer hem på FREDAG ??? MIN bästa vän rebecca, 18 månder i USA, & nu kan jag ränka ner allt på en hand, det är så skönt. äntligen hemma, äääntligen. Hon åkte på min födelsedan 07, & är hemma på fredag, förstår ni ;) ?




lycka :D

syrran & dom har blivit sjuka efte resan, alla bara bajar. .  hoppas bara det inte salmonella
, :/



oh, nu kom jag på att jag måste diska, oh blö. . :P ! haha, iof de går fort. :)


-/ Ð i v a ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0