bla bla bla. .

                            

varför finns de människor som verkligen måste hålla på ständigt, detta är min blogg, jag uppdaterar när jag själv känner för de, jag skriver om precis vad jag vill utan att någon jävle ska yttra sig. & varför fortsätter man läsa en blogg man inte gillar, kom igen. Ta dig i kragen & gör något åt dig själv istället för att gå på andra folk. Haft en del som kommenterat i min blogg då dom säger din åskit, jag bryr mig egentligen inte speciellt mycket, för jag har inte en susning om vem personerna är. dock förstår jag inte vad dom vill få ut av att bara kommentera negatvit. Som sagt, ta tag i era liv, skratta lite mer så ska ni se att ni snart också blir lyckliga,


nu är jag så jädra trött, var längesedan jag var vaken till halv ett en hemmakväll, jobbade 8-18 idag, åkte till center syd med fyra ungdommar. Mysigt ! Kom hem & somnade på soffan (ovanligt?) en stund, & sen blev de bio, step brother, & ni som inte sett den & gillar SJUK humor, SE DEN ! den var verkligen sjuk, haha. & jag som är svårflörtad när de gller film diggade den starkt. dock lite överdriven emellanåt, men då hann man hämta andan :D !  


Annars, min rygg tar död på mig. fy bubblan säger jag. Nog att jag har haft ont i ryggen innan, men nu är den väldigt konstig, känns som den blir kall & så går de ner i benet. AJAJAJ. . jätte märkligt. Ballen ska vi inte snacka om, Oah din råtta va ont den gör, jag får ändra min ställning i sängen hela tiden för att de inte ska göra ont, kan inte ligga i samma för länge för då domnar den av känns de som, Blö.


Syrran & dom kommer hem imorgon efter en vecka i solen. Gran Canaria om jag inte minns helt fel, (gör säkert de) dock ska vi ner där då dom inte var hemma när Calle fyllde år. så de blir väl lite mer kalas då imorgon.

Nä, nu går mina ögon i kors, så dax & sova. . & så är jag ledig imorgon, & när kommer jag vakna.sju ? vi får väl se :) spv gott ♥ !


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

det var Kreta igen vi var på ..inte Kanarieöarna :)

2008-10-14 @ 08:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0