Back on track.



såja, då var jag fixad ? ;)
Nja, nästan dock. Jag kan röra mig mer fritt nu, innan var jag "låst" i hela ryggen. Dock min nacke är lite kärvig, men äch, börjar bli gammal eller ?! ;) men de är ischias iaf, & det är mindre kul. så måste hålla mig vaaarm nu, väldigt varm. Men de fixar jag, älskar vara varm. Hihi.

& när jag var klar hos Sune & skulle gå tillbaka till jobb sitter söta Madelen där & käkar frukost, hi. & så körde hon min till jobb, hur snällt är inte de på en skala. TACK snälla ! ♥


söta Madelen, med hennes son.
(tog kortet då vi inte ser hans ansikte. för hon vill kanske inte ha honom i min blogg.)

& inte nog med det. . när Pethra hämtade barnen, så hade hon lagt ner massa med energi på min matte. . TACK. superduper snällt. ♥ blir så glad, kan inte tacka ordentligt.


Tokisen Pethra : ) tack snälla igen.

hur underbara föräldrar har inte jag då på mitt jobb, skulle inte vilja byta bort det för något annat jobb, aldrig. tack ännu en gång båda :) !

Nu tänkte jag faktikst gå & bada lite. & bara så alla vet så är rebecca hemma inom ca 24 timmar, ojoj. sen är inte stan säker längre ; ) ! & vet du rebecca, Bacardin är kvar, sa att jag skulle spara den tills du kom hem, inte illa va ;) ? 18 månader , ;D ! jag är bäst, så enkelt är det bara.
punkt slut.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Madelen.

Vad snäll du e, Jag ville bara att du skulle slippa gå. Man måste ju se till att "favvo fröken" kommer fram ordentligt.. ;-)

Hoppas att det känns bättre nu...

Vi ses om en stund..

Kram på dig..

2008-10-17 @ 07:23:02
Postat av: Veronica

Vad underbart med omtänksamma föräldrar :)

såg att mamma Madelen jobbar på ortopeden tillsammans med Oves kusin Sofie ... världen e bra liten!!!



2008-10-17 @ 09:18:52
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: M&M`s mamma

Ahh du e för go fjällan! Klart vi hjälper dig när vi kan. Har lite dåligt samvete att jag ej kunde förklara allt(totalt hjärnsläpp) men kalle får hjälpa dig m resten. Passande bilder hmmm på söta M o tokiga P ha ha ha.

Ha en riktigt härlig helg o kul din bästis äntligen kommer hem.

Kramizar

2008-10-17 @ 09:55:20
Postat av: Anonym

Hej:) Va du på blog awards igår? :)

2008-10-17 @ 10:00:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0