Baby´s birthday.



Igår fyllde baby år, Grattis =)
Av mig fick han en hotellvistelse den 25-26 oktober, tre rosor & en bakelse.  :D
Kvällen blev tvätta & städa. så nu kan man bo här igen, såg ut som en svinstia inna, fyför.

Idag ska vi dammsuga & moppa golvet, men de är inte så jobbigt =) !
Annars dagen igår var inte min dag, fyför- när jag satte mig på bussen bara föll allt av mig. kom på mig själv att bara sitta & tänka, bara rätt ut i luften, stressigt & skit igår. fotografering & tidigmorgon, fotografen var tidigt, kom mitt i frukosten. Blir stressad bara jag tänker på det. & allt skulle gå så snabbt . . ÖH, Ja igår hade jag bara velat vara hemma.

idag blir de rätt lugnt nu på förmiddan. Mot eftermiddag kommer puffhelena :) ! ska laga lite käk & så, Babe ska ut & ta ngn öl med sina vänner, jag & Helena drar nog ut en sväng sedan, det var så sjuktlängesedan vi sågs, det var midsommar ! det kan bli mys ikväll.

imorgon är det "kalas" för babe, får se vad han bjuder på. För de blir ju hans uppgift eftersom de är han som fyller år ;) moha :D !
nä, nu har vi ätit ostbågar till frukost, & det var förbannat gott ;D bara så alla vet ! ;D


 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: M&M`s mamma

Hälsa o gratulera K-O i efterskott från en annan stackars K-O med pethra. Varva ner o ha en mysig helg o tack för SUPERGOOODA kanelisar, sånt hann du oxå me fastän alla barn va uppe i högvarv efter fotografen gått.

Happy birthday K-O hi hi hi

2008-10-04 @ 13:23:39
Postat av: malin

Åhhhh varje dag går jag in här för att kolla bilder på ditt MÖRKA hår.. men inte finns de några bilder inte... gah ;) vill se NU, nu, nuuu!!

2008-10-04 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0