Wiho. . :)



Nu är jag slut i huvudet, ngn träning har jag inte hunnit med & tänker inte gå dit nu heller, där kommer vara SÅÅ mycket folk, så då är jag hemma sent ikväll. det blir imorgon när doktorn & när jag har fikat med mamma. :)


Tror jag får ta upp med min huvudvärk imorgon, för mitt huvud gör fortfarande ont, & inte nog med det så läste jag att hjärnblödning kan vara samma symtom som ett migränanfall, & så nu inbillar jag mig detta så klart, lika bra att ta upp det ;D ! (kan lika bra vara en bihållsinflamation som spökar nu, hoppas på de, *mummel*)
Dock ska jag sola idag, väntar in babe, så ska vi gå & handla, kylskåpet är verkligen tomt. Sedan sola & sedan fortsätta med matten, jag är faktikst stolt lite här. Typ pluggat 3-4 sidor SJÄLV & haft rätt på nästan allt, iof är de mycket stor del av Pethra, :) men nu har jag fastnat lite så tur babe kommer hem så han får lossa de lite.

annars är jag ju ledig imorgon, ska plugga matte igen, måste komma igång, kommer in i perioder. Funkar bra, funkar mindre bra. Men någongång måste jag ju få bli klar, tycker man inte!?


nä, nu får han komma hem. . synd jag inte kan softa med ivana & becca :( jäfla matte.
:(

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: ems

maddis, min snilleblixt! duktig :D

2008-11-19 @ 19:03:45
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

tack hunny <3

2008-11-19 @ 21:29:19
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: M&M`s mamma

Fan, va du e duktig fjällan! Suveränt glad :) för de

2008-11-19 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0