vilken dag :)

vilken dag det varit idag då, & igår. Phu.
igår öppnade jag på dagis, sov liten stund på bussen, åkte upp till vätten för att jobba kvällen.
Hem, försökte fräscha upp mig, gick sådär. Till bowlinghallen, & vinna ;D
sedan ut, jag blev tankad fort, för fort. Dock mådde jag super under kvällen, ;D hahaha
Markus Nilsson kom jag ihåg, duktig impad på att han kommit in på polishögsskolan & han är född 86.
Shit marakas ;S

       

     

& idag var det bara att gå upp. dusch & sedan ner till Karolina :) syrran fixade sina naglar som hon fick av oss då hon fyller år imorgon. Snygga blev dom :) sedan travade vi runder i stan ett slag, :) & då syrran som kan käka ALLTID var tvungen att käka innan vi skulle till Susan & Kim :) När vi hade myst klart där var vi tvugna att gå bort till morfar där vi skulle fortsätta med lite firande för syrran, & sedan inta cardinal för käk, superduper trevlig dag. fler såna dagar tycker jag, :) & nu är jag så mätt så jag kan kräka. & Onka som äter för två bara åt & åt ;P hahah, när hon skulle ha chokladkaka till efterrätt tillägger hon "är där grädde på?" Heeelt galet ;D
nu mår jag lite kasst i magen efter all jävla mat ;P ha.



           


Ha en bra lördagskväll som förövrigt känns som en söndag :)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Susan

Det var kul att ses idag. Kramar

2008-11-08 @ 22:43:04
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

haha jag gillar bilderna. ;)

2008-11-09 @ 11:55:59
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: mor

tack för en trevlig kväll .ja onka hon åt för oss alla .

2008-11-09 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0