tillbax.



efter ett litet sammanbrott. Hela söndagen låg jag i ett migränanfall, & jag brukar få migrän då&då, men aldrig som i söndes. FYFAN. trodde jag skulle få ringa ambulans så dom skulle få ge mig en spruta. . bölade som en 3 åring, + Calle jobbade då det var som värst. Fy, trodde helt ärligt jag skulle dö, med en exploderad hjärna. Har aldrig varit med om detta innan, att det kan göra så ont. Kalva som en gris också, & inte nog med det så har jag fortfarande huvudvärk + fort lite ljusskänslig. så har det inte försvunnit till tors får jag ta upp det med läkaren jag ska träffa, då för mitt getinstick jag fick i somras, sjukt. Jag är tillbaka, jag som jämt var sjuk när jag var yngre.

annars helgen har varit bra : ) lördagen var vi hos Johan & Emelie, mycket kul ! Sedan blev de ju utgång ändå. : ) hade verkligen jätte kul, längesen.
& när vi kom hem & skulle öppna porten fick vi inte upp den, haha. jag tyckte de var kul till en början, men sen när ingen ville hjälpa oss & jag började ringa polisen för att få hjälp så var det inte så kul längre ;P ! Calle skulle upp & jobba klockan åtta, HAHA ! Skadat, tillslut fick vi gå igenom gatukökets bakdörr ;) ! Tack för de.

Träning igår, stryke. Känns skönt igen, gillar stryketräningen igen nu, :D men idag blev de inge pga min huvudvärk. .

Ska softa vidare nu :) Puss alla.








resten är på bilddagboken :)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch, stackars dig! :/ & krya på dig!

2008-11-18 @ 21:59:26
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: M&M`s mamma

Du e en kämpe som gick o jobba m den huvudvärken. M tanke på alla barn som pladdrar alltid;) Krya på dig

2008-11-19 @ 13:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0