sitter & knåpar.

kvart över åtta ringer babes telefon, TACK FÖR DEN. jag skulle sova . . aja, upp & hoppa.

blev inget igår, var hemma & jag somnade vid halv ett tiden. skönt :D ! & nu är jag sugen på en ny header, men orkar inte, så får vänta. :) måste köpa röttläppstift till ikväll, & lite annat smått & gott. får se när han släpper sin nya dator. . 
i vilket fall som helst, känner jag att bloggandet går utför, har inte så mycket att skriva. & jag vill inte skriva vad som helst imin blogg, man har ingen aning som läser den ;D !
Nu ska jag ta en knäckemacka iaf, får se om jag kommer in med ngt kul innan vi ska till festen. : )

Dock kan jag bjuda på en läskig älskling ;D buuuhuu !



sötlök :D


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahha Lillis Cornelia som häxa :)

2008-11-01 @ 12:14:34
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Nannaah

Men herregud så underbart söt ! :D

2008-11-06 @ 18:55:40
URL: http://nannaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0