Semester dagen. :)




Gick upp vid halv nio, somnade inte försen vid ett i natt, var väl just för jag viste att jag hade semester idag :) Iaf var de skönt att inte stressa sig ner i sängen, först fikade jag med Ivana & Rebecca, Cafeviva, mums. Massa kärleksbekymmer, midre kul dock för henne :/ ! Iaf, sen hemma vid 22 tiden, missade efterlyst : ( men va gör de när man har gott sällskap ;D ?
hamnade vid datorn så klart när jag kom hem, men ingen blogg. dåligt av mig, njöt av min tidning & tv också. behövdes.
annars har de hänt lite, var ute & åt med borsten jobbet i tis, & det var super mys. God mat, Sofie & jag mumsade på varandras efterrätter, haha. Sjukt goda ;D  vi åt på Maria Tapas, rekomenderas.

idag har jag ju semester, & bästa Pethra kom hit för att hjälpa mig med min matte, & äääntligen har jag fått upp ett litet ljus, så nu ska jag nog kunna fortsätta. :) TAAACK ska du ha, super snällt att du vill hjälpa mig.
snackade lite gojja sen när vi var klara med matten, behövs alltid ;P! Tack ännu en gång.

Ha en bra tors eftermiddag :)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: M&M`s mamma

Bara kul om man kan hjälpa till:)

Här e det myskväll, Kalle trött så där blev desto mer t mig. Mmmm gott vin Scchkål;) Tack tack. Önskar dig o Kalle en mysig helg kramiz

2008-11-14 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0