lite nytt.

sådär, då blev de nytt igen, designen alltså. dock inget märkvärdigt bara jag. ;)
kom aldrig tillbaka till bloggen igår, rebecca kom.. jag gillade inte att vara själv & då är de skänt becca har kommit hem, för hon ställer upp på allt. my best. allt känns verkligen så jävla skönt att hon är hemma igen, allt är i sin ordning, pratar i telefon alltid. pratar om ALLT! det är så skönt.

mammas dag igår var bra :) hon fick nästa paket sedan, & det var en middag på Cardinal på lördag, med sina döttrar. ska bli riktigt mys, & inte nog med det, där kommer en överrasking till. :) vi är inte nådiga vi. ;) iaf, bilderna är på syrran dator, & givetvis är hon inte inne. ;/ aja, ni klarar er nog ändå. bilderna kommer kankse sen.

annars idag så har jag verkligen inte gjort ett skit, jag har försökt på mig matten, men icke! jag fattar inte, tur pethra kommer hem snart ;) ! ängel. Darling fattade inte heller, & hur jävla lätt är de då på en skala ?

imorgon är det jobb hela dagen, till halv tio, sedan natt bowling med Helena & Robban :) ska bli mys. Hi. & jobb söndag också. soft. . så blir en lugn helg. Lördagen är rätt fullspäckad, ska med syrran & fixa hennes naglar. . fick de av mig i present , best sister ;) iaf, vara där elva. Sen en runda till Susan, & sedan fira syrran hos morfar då hon fyller år på söndag, & sedan ut & äta. Wiiho.
verkligen planerad.

& idag kom babe hem, slipper sova ensam. . wiie. snart flyttar jag hem igen, hahaha. Gillar inte alls att sova själv, måste ha ngn. men, jag är väl vuxen nu, & vuxna människor ska väl klara de ? annars sover jag på din soffa mamma.

nu ska jag mysa lite med babe, kanske se Mama mia. : ) mys, ha en skön kväll, puss!


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: mor

du får dela säng med mor o katterna här .har ju två sängar .så kom du

2008-11-06 @ 20:08:03
Postat av: Thellen

Lite matte, hur svårt kan det vara ;) retas

2008-11-07 @ 09:06:13
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

2008-11-07 @ 10:32:18
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0