lång dag. .

. . väldigt lång dag idag, gick upp 05,20 & nu är kl 21.
Många timmar :)



först jobbet imorse, så mys med ljusstackar vi satte upp igår :) iih. . tände dom så fort jag kom in i huset.
slutade ett idag, tvingade ner mamma till stan, ;) sprang in på Gina köpte min kjol & en tröja :) sedan bort mot stadium & mina skor fanns där =) ! köpte dom, dock var dom lite lite små, ;S! Klarar mig, men ändå, hahah ! Jag kommer vara varm & fötterna iaf :) ! Sedan gick vi & åt på haket, mums.
Oj & sedan fröhandlen, köpte kattmat till Busan. : ) & sedan hem, diskade & pluggade matte. OH VA JAG HATAR MATTE! jag kommer ingen stans nu igen, & givetvis är inte babe hemma, BAJS. Känns som jag aldrig kommer bli klar med skiten, & inte nog med de, har ju engelskan också, ta mig här ifrån.

men mysdag iaf, & dagen är inte slut än, ha :)

ngn som har ett bra tips för en ordetlig kur mott torra hårtoppar, mina är sjukt torra. . & jag vill gärna inte klippa mig nu när mitt hår börjar bli långt. . jag vill verkligen ha låååångt hår med slingor i! :D

efterlyst nu & sedan sängen, go´natt mina vänner.


-/ Ð i v a ♥ 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag hade också jätte torra toppar innan, och fick klippa mig jätte ofta för att håret skulle se bra ut.. sen testade jag "L´oréal Série Expert - Absolut Repair Créme Balsam Leave-in" Den är jätte bra & hjälper topparna att hålla sig fina.. har inte klippt mig på 3 månader nu & mina toppar är fortfarnde fina! Den är super bra på mitt hår alla fall & luktar underbart! =) Och den räcker lääänge.. 150ml för ca 150:- och den finns hos frisörer!



Så här ser flaskan ut: absolutrepaircream.jpg" rel="nofollow">http://www.ronk-hairdesign-haircare.com/tnabsolutrepaircream.jpg



Kraaam

2008-11-26 @ 22:12:52
Postat av: Veronica

Alternativt till Lóreals e att du provar silikondroppar som oxå sägs göra susen..

2008-11-27 @ 07:18:46
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0